Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε για τις δυσλειτουργίες που εμφανίζει ο κινητήρας από τα προβλήματα του κεντρικού ρελέ και του Κωδικού DTC P0215 και τις λύσεις τους.
Το Ινστιτούτο μαζί με την εφημερίδα το «Συνεργείο του αυτοκινήτου» γνωρίζοντας όσο κανείς άλλος τις ανάγκες και τα προβλήματα του Έλληνα μηχανικού εγκαινιάζει μια νέα στήλη παροχής εξειδικευμένων πληροφοριών. Βρήκατε τον κωδικό και μετά; Πόσες φορές δεν αφιερώσατε ώρες πολλές για την λύση ενός προβλήματος για το οποίο είχατε τον κωδικό βλάβης; Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τον έλεγχο και την επιβεβαίωση του προβλήματος μετά την αναγνώριση του κωδικού βλάβης από το διαγνωστικό.
Πληροφορίες oι οποίες ενώ υπάρχουν και δίδονται από τον κατασκευαστή, είτε δεν γνωρίζουμε την ύπαρξή τους, είτε τις αγνοούμε, είτε δεν τις συνδυάζουμε με το πρόβλημα μιας και θεωρούμε ότι η ένδειξη του κωδικού βλάβης μέσα από το διαγνωστικό θα μας δώσει την λύση. Δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις αυτό δεν είναι από μόνο του αρκετό και απαιτεί μια σύνθετη εξειδικευμένη διαδικασία έλεγχου. Αυτή την διαδικασία θα περιγράψουμε σε αυτή και στις επόμενες στήλες του «Συνεργείου», πιστεύοντας πως θα σας καθοδηγήσουμε στην επίλυση δύσκολων προβλημάτων.
Συγκεντρώστε τους κωδικούς και τις διαδικασίες διάγνωσης και ταξινομήστε τους ως ένα χρήσιμο εργαλείο, επιλεγμένο από το «Συνεργείο» και τους συνεργάτες τους.
DTC: Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΒΛΑΒΗΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
DTC P0215: Ανοικτό Κύκλωμα, Βραχυκύκλωμα με το Β+ ή Βραχυκύκλωμα με την Γείωση GND του Κυκλώματος του Κεντρικού Ρελέ.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Μία έξοδος σήματος από τον ακροδέκτη MREL του εγκεφάλου ECM οδηγεί ένα ρεύμα να περάσει προς το πηνίο του κεντρικού ρελέ του EFI (MAIN EFI), κλείνοντας την επαφή του και τροφοδοτώντας με ρεύμα τροφοδοσίας τους ακροδέκτες +Β1, +Β2 και +Β3 του εγκεφάλου ECM.
Σχήμα: Ηλεκτρικό διάγραμμα Κεντρικού Ρελέ Κινητήρα.