Καλάθι Αγορών

0
Το καλάθι σας είναι άδειο
  • Ελληνικά
  • English
Εισάγετε τον αντίστοιχο κωδικό που προϊόντος που αναζητάτε. Συμπληρώστε τον κωδικό χωρίς κενά ( ), παύλες (-) και καθέτους (/). Περισσότερα σχετικά με την αναζήτηση μπορείτε να βρείτε στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις.

+30 2310 517 895

+30 2310 553 001

Ποιο το μέλλον των diesel αυτοκινήτων; Τι απαντάτε στους πελάτες σας;

Ποιο το μέλλον των diesel αυτοκινήτων; Τι απαντάτε στους πελάτες σας;

Ποιο το μέλλον των diesel αυτοκινήτων; Τι απαντάτε στους πελάτες σας; | STARTEG.GR

• Ποιές οι τάσεις της αγοράς;
• Είναι πεταμένα χρήματα η αγορά ενός Diesel;
• Ποιες οι πιθανές κυρώσεις τους;
• Με την Ελλάδα να έχει μεταμορφωθεί ήδη σε σκουπιδοτενεκέ πετρελαιοκίνητων της Ευρώπης γιατί η πολιτεία δεν νομοθετεί την απαγόρευση της εισαγωγή τους;
• Μήπως η επισκευή των Diesel σηματοδοτεί μια νέα επιχειρηματική ευκαιρία στην επισκευαστική αγορά;
• Πόσο έτοιμος είναι o επισκευαστικός κλάδος για τέτοιου είδους επισκευές σε οχήματα EURO 5&6;

Με την Porsche να είναι ακόμα μια εταιρεία που σταματά την παραγωγή οχημάτων εξοπλισμένων με diesel κινητήρες, αναρωτιόμαστε: θα έπρεπε να επενδύουν οι πελάτες σας σε αυτοκίνητο diesel εντός του 2018;

 

diesel mellon 7

 

Η Porsche αποτελεί τον πιο πρόσφατο κατασκευαστή αυτοκινήτων που σταματά τις πωλήσεις οχημάτων εξοπλισμένων με diesel κινητήρες. Ο Chief executive Oliver Blume το επιβεβαιώνει: ‘Δεν θα υπάρξουν στο μέλλον άλλα μοντέλα diesel από την Porsche’, κατηγορώντας την Volkswagen και το σκάνδαλο με τους ρύπους για την πτώση των κινητήρων diesel.

Η εταιρεία είχε ήδη αναστείλει τις πωλήσεις diesel στην Βρετανία και τα νέα δείχνουν πως δεν θα επιστρέψουν ποτέ. Δεν κατασκεύασε ποτέ δικούς της κινητήρες, και τους προμηθευόταν από την Audi για τα SUV όπως η Macan (φωτό κάτω) και η Cayenne. Όμως είναι πλέον ξεκάθαρο ότι ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων στοιχηματίζει πως τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητά του θα καταλάβουν το μέλλον.

 

diesel mellon 1

 

Diesel αυτοκίνητα το 2018: το υπόβαθρο
Δεν πάει πολύς καιρός που τα φειδωλά, χαμηλού-CO2 diesel αυτοκίνητα αποτέλεσαν την απάντηση στα όνειρα των οδηγών: ένα καύσιμο που έξυπνα διαχειριζόταν χαμηλότερη κατανάλωση, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και λειτουργικά κόστη με υψηλότερη οικονομία χλμ/λίτρο και μεγαλύτερες αποστάσεις μεταξύ των ανεφοδιασμών. Γιατί να μην είναι αρεστοί οι diesel κινητήρες?

Οι Γάλλοι και Ιταλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων με επικεφαλής τον όμιλο Fiat πρωτοστάτησαν στα injection common-rail και από τα τέλη της δεκαετίας του ‘90 η ταξιαρχία ταξίδεψε. Ξαφνικά η BMW 330d φαινόταν ελκυστικά γρήγορη και λιτή, φέρνοντας επανάσταση στην ελκυστικότητα των κινητήρων πετρελαίου. Οι αυτοκινητιστές της Βρετανίας ανταποκρίθηκαν ανάλογα: οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν από μόλις 19% του μεριδίου της αγοράς το 2007, στο ποσοστό ρεκόρ του 56% το 2011. Έπειτα, προέκυψε το «VW Dieselgate» το 2015.

Η πτώση από το σκάνδαλο των εκπομπών Volkswagen εξακολουθεί να γίνεται αντιληπτή - έχει αναμορφωθεί ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ευρώπη, επιτάχυνε την άνοδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και έκανε το ντίζελ τον δημόσιο εχθρό νούμερο 1 σε μερικά τμήματα των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Αλλά είναι δικαιολογημένη η διαφημιστική εκστρατεία; Δεν είναι το ντίζελ μια έξυπνη επιλογή για πολλούς; Και τι πρέπει να κάνετε αν έχετε αυτοκίνητο ντίζελ ή σκέφτεστε να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο το 2018; 

 

diesel mellon 2 

 

Κατάρρευση πωλήσεων ντίζελ: γιατί οι Βρετανοί είναι προσεκτικοί
Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων είναι ακόμα νευρικοί μετά το σκάνδαλο των εκπομπών, φαίνεται. Οι κυβερνήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε ολόκληρο τον κόσμο εκτοξεύουν τη ρητορική αντι-ντίζελ και τα φορολογικά καθεστώτα ντίζελ αυτοκινήτων φαίνονται λιγότερο ευνοϊκά για αυτά τα αυτοκίνητα. Από τον Απρίλιο του 2018, ο πρώτος φόρος κατανάλωσης οχημάτων (VED ή φόρος αυτοκινήτων) της Βρετανίας αυξήθηκε από 3% σε 4% για το πετρέλαιο ντίζελ.

Το αποτέλεσμα? Οι αυτοκινητιστές αντιμετωπίζουν αυξανόμενο φορολογικό κόστος και το φάσμα των χαμηλότερων υπολειμματικών αξιών. Σε τελική ανάλυση, αν οι αγοραστές εγκαταλείψουν το πετρέλαιο ντίζελ σε μεγάλες ποσότητες (οι πωλήσεις πετρελαίου στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν κατά 17% το 2017 και συνεχίζουν να μειώνονται δραματικά αυτό το έτος), τότε σίγουρα το κινούμενο με πετρέλαιο αυτοκίνητό του πελάτη σας θα αξίζει λιγότερο όταν αποφασίσει να το πουλήσει; Άρα θα το επισκευάσει σε μια μεγάλη ζημιά; Δεν αποτελεί έκπληξη η πρόκληση σύγχυσης των οδηγών...

Αλλά τι πρέπει να κάνει; Θα πρέπει να εξετάσει την πώληση του ντίζελ τώρα, πριν από την κατάρρευση των τιμών; Ή είναι όλα αυτά μια καταιγίδα που θα περάσει; Παρακάτω, θα εξετάσουμε όλα τα θέματα γύρω από τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα το 2018 - και προσπαθήστε να απαντήσετε στις πιο κοινές ερωτήσεις που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες - πελάτες σας.

Θα απαγορευτούν λοιπόν τα αυτοκίνητα ντίζελ;
Κανείς δεν περιμένει να απαγορευτεί πλήρως το πετρέλαιο ντίζελ, αν και ορισμένα αστικά κέντρα ενδέχεται να θεωρούν παράνομα τα πιο «βρώμικα» μοντέλα. Από τον Απρίλιο του 2019, η ζώνη εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών (ULEZ) του Λονδίνου θα χρεώνει για παράδειγμα πετρελαιοκίνητα που δεν πληρούν τους κανονισμούς Euro 6, επιπλέον £ 12,50 την ημέρα. Και αυτό είναι πάνω από την υπάρχουσα επιβάρυνση συμφόρησης ... 

 

diesel mellon 3 

 

Δεν είναι όλα κακά νέα.

Ως καύσιμο, το ντίζελ υφίσταται για περισσότερο από έναν αιώνα, μην το ξεχνάτε. Ο Rudolf Diesel σκέφτηκε τον επώνυμο μηχανοκίνητο κινητήρα στα τέλη του 19ου αιώνα και αξίζει να θυμηθούμε ότι το καύσιμο είναι χημικά πιο ενεργειακά αποδοτικό από την καύση βενζίνης (εξ ου και η ανώτερη mpg και η οικονομία καυσίμου σε ένα αυτοκίνητο ντίζελ χαμηλού CO2).

Τα καλά νέα είναι ότι οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες - αυτοί που πληρούν τους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων Euro 6 και τα επικείμενα ακόμα πιο αυστηρά όρια της ΕΕ7 - είναι εντυπωσιακά καθαρά, με επαρκή εξυγίανση καυσαερίων για να παγιδεύσουν τους ρύπους που δίνουν στο ντίζελ ένα κακό όνομα. Ένα καλά διατηρημένο μοντέρνο ντίζελ δεν θα γεμίζει με μαύρο καπνό τις πόλεις.

Τεχνολογίες όπως το AdBlue και τα φίλτρα σωματιδίων ντίζελ (DPF) έχουν σχεδιαστεί για να φιλτράρουν τα σωματίδια αιθάλης και τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) που έχουν συνδεθεί με κακή υγεία. (Η Volkswagen πιάστηκε στα πράσα να ξεγελάει τεχνητά τον ηλεκτρονικό εγκέφαλο των ECU των αυτοκινήτων της, μειώνοντας τις εκπομπές τους σε εργαστηριακές δοκιμές για να ανταποκριθούν σε ολοένα και αυστηρότερους νόμους περί εκπομπών, προκαλώντας το σκάνδαλο εκπομπών που ξέσπασε το φθινόπωρο του 2015).

Το μέλλον των πετρελαιοκίνητων οχημάτων
Οι αρχές παγκοσμίως καταρτίζουν χάρτες πορείας για τον καθαρισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE), καθώς τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα εισέρχονται στα τελευταία χρόνια ζωής τους. Ορισμένες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Μεγάλης Βρετανίας, έχουν κάνει γενναιόδωρες υποσχέσεις για τη σταδιακή κατάργηση των θερμικών κινητήρων εξ ολοκλήρου μέχρι το 2040, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότερες οικονομίες θα εξακολουθήσουν να βασίζονται σε ορυκτά καύσιμα για πολλά χρόνια ακόμα και δεκαετίες.

Η άποψή μας είναι ότι πολλοί οδηγοί, ειδικά εκείνοι που κάνουν ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και μίλια στους αυτοκινητοδρόμους (π.χ. 20.000+ μίλια το χρόνο), πιθανότατα θα είναι οικονομικά καλύτερα να πάρουν ένα ντιζελοκίνητο αυτοκίνητο, λόγω της καλύτερης αναλογίας ανά λίτρο. Ελέγξτε τα τυπικά μεγέθη οικονομίας καυσίμου στις μακροχρόνιες δοκιμές μας για να υπολογίσετε τους αναμενόμενους ετήσιους λογαριασμούς καυσίμων σας - για να δείτε αν θα ήταν καλύτερα με ένα αυτοκίνητο ντίζελ. Θα στοιχηματίζαμε ότι πολλοί οδηγοί θα είναι ακόμα καλύτερο να παραμείνουν στο ντίζελ.

Εάν εξετάσετε την υποδομή ενός διυλιστηρίου πετρελαίου και τον όγκο των οχημάτων ντίζελ σε βρετανικούς δρόμους (η SMMT λέει στο περιοδικό CAR ότι υπάρχουν 13,8 εκατομμύρια πετρελαιοκίνητα οχήματα και φορτηγά που έχουν ταξινομηθεί σήμερα), συνειδητοποιείτε ότι το καύσιμο δεν μπορεί απλά να καταργηθεί σε μια νύχτα. Η χώρα απλά δεν μπορεί να μεταβεί χονδρικά από ή προς οποιαδήποτε πηγή καυσίμου, είτε πρόκειται για βενζίνη, ντίζελ, ηλεκτρική ενέργεια είτε για υδρογόνο. Αυτό θα είναι μια σταδιακή μετατόπιση, οι περισσότεροι παρατηρητές συμφωνούν, αντί για μια ολονύκτια αλλαγή.

Η πρόβλεψή μας είναι ότι το ντίζελ θα συνεχιστεί ως μέρος του ενεργειακού μίγματος για πολλά χρόνια (αν και με μειωμένο μερίδιο αγοράς), αλλά θα συνεχίσει τη δράση του με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Η μελλοντική νομοθεσία στην Ευρώπη θα επιβάλλει όλο και πιο αυστηρούς ελέγχους εκπομπών στα αυτοκίνητα. Έτσι, μπορείτε να περιμένετε τους μελλοντικούς Euro 7 και τελικά, τους νόμους Euro 8 να περικόπτουν ακόμη περισσότερο τους ρύπους, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες σας μπορούν να αγοράσουν ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο με σιγουριά για μερικά χρόνια.

Οι κατασκευαστές θα σταματήσουν να πωλούν ντίζελ;
Αυτό συμβαίνει ήδη, μέσα σε κάποια τρίμηνα: η Suzuki και η Porsche έχουν σταματήσει την προμήθεια κινητήρων ντίζελ για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, μολονότι μπορείτε ακόμα να αγοράσετε από το απόθεμα, ενώ η Toyota βαθμιαία στρέφει τα μοντέλα diesel της από ολόκληρη την σειρά αυτοκινήτων (αν και τα οχήματα και τα pick-up θα συνεχιστούν με εκδόσεις derv για το άμεσο μέλλον). Μεγάλο μέρος του ομίλου της Fiat, συμπεριλαμβανομένου του Jeep, έχει δεσμευτεί να καταργήσει το πετρέλαιο κίνησης υπέρ των υβριδικών και των αυτοκινήτων plug-in.

Βεβαίως, ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν συμφέρον να συνεχίσουν να πωλούν κινητήρες ντίζελ. Απλά σκεφτείτε ποια είναι η συνήθης χρήση των αυτοκινήτων των πελατών σας πριν προτείνετε και μην πιστεύετε τους υστερικούς τίτλους που μπορεί να διαβάσετε σε δημοφιλή έντυπα του χώρου.

Η Volvo, για παράδειγμα, δεν θα πουλήσει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2019, στην πραγματικότητα οι Σουηδοί θα συνεχίσουν να πωλούν βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες για πολλά ακόμα χρόνια (κάθε νέο μοντέλο από το 2019 θα είναι «ηλεκτρισμένο» ή μερικώς υβριδικό). Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων συμφωνούν ότι οι θερμικοί κινητήρες θα εξακολουθήσουν να καλύπτουν περίπου τα τρία τέταρτα των πωλήσεών τους, ακόμη και στα μέσα της επόμενης δεκαετίας.

Πρέπει να ανταλλάξω το ντίζελ μου και να το πουλήσω τώρα; Τί απαντάς;
Όλα τα στοιχεία από τις κύριες υπηρεσίες αποτίμησης υποδηλώνουν ότι οι υπολειμματικές αξίες των πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώνονται σταδιακά - αλλά δεν καταρρέουν. Μέσα από την αβεβαιότητα των καταναλωτών σχετικά με το μέλλον του καυσίμου, ορισμένοι αγοραστές αποφεύγουν αυτά τα αυτοκίνητα και σκέπτονται να γυρίσουν πίσω σε ένα βενζινοκίνητο όχημα - ή να κάνουν ένα άλμα στο ηλεκτρικό μέλλον είτε με ένα καθαρό EV είτε με ένα υβριδικό αυτοκίνητο.

Πρέπει να πουλήσει ο πελάτης σας το ντίζελ του; Εάν σκέφτεται να αναβαθμίσει ούτως ή άλλως, σίγουρα αξίζει να εξετάσουμε κάποια από τα παλαιά προγράμματα απόσυρσης αυτοκινήτων ντίζελ. Πολλοί κατασκευαστές θα ενθαρρύνουν την αναβάθμιση προσφέροντας γενναιόδωρες πληρωμές προς ένα καινούργιο αυτοκίνητο εάν εμπορεύονται ένα αυτοκίνητο ντίζελ EU4 ή πρότερο και θα μπορούσε να εξοικονομήσει χιλιάδες από ένα νέο αυτοκίνητο παίρνοντας ένα παλιό ντίζελ από το δρόμο.

  

 

diesel mellon 5 

Οι εμπειρογνώμονες αποτίμησης στην CAP μελέτησαν πρόσφατα τις επιπτώσεις της υποτίμησης στα πετρελαιοκίνητα οχήματα, γεγονός που υποδηλώνει ότι τα μεγαλύτερα πετρελαιοκίνητα οχήματα εξακολουθούν να είναι σε ζήτηση ως αγοραπωλησίες, λόγω της ανώτερης οικονομίας καυσίμου.

«Δεν υπάρχει σωστή ή λανθασμένη απάντηση κατά την επιλογή ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου», ανέφεραν οι ειδικοί της. «Με τόσες πολλές μεταβλητές σε ολόκληρο τον κλάδο του οχήματος που κυμαίνονται από την κατηγορία χρήσης του οχήματος ως τον οδηγό που έχει αντίκτυπο στις αξίες, ορισμένες επιλογές θα είναι πιο κατάλληλες για μερικούς αυτοκινητιστές από άλλους».

Δεν είμαι ακόμα πεπεισμένος από ένα ντίζελ... πρέπει να κάνω το βήμα και να πάω σε ένα υβριδικό ή ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Πολλοί αγοραστές βρίσκονται σε αυτό το δίλλημα το 2018. Για κάποιους, ένα plug-in αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι κατάλληλο για την επόμενη αγορά τους, μόλις υπάρξει μια καλύτερη υποδομή φόρτισης - αλλά άλλοι μπορεί να θεωρούν πως μπορούν ήδη να μεταβούν σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ειδικά εάν κάνουν χαμηλότερες, πιο προβλέψιμες χιλιομετρικές αποστάσεις και έχουν πρόσβαση στα σημεία φόρτισης στην εργασία και στο σπίτι. 

 

diesel mellon 6 

 

Ελλάδα ο σκουπιδοτενεκές των Ευρωπαϊκών diesel

Συμπεράσματα του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ
Οι κινητήρες ντίζελ έχουν πολύ μικρότερο λειτουργικό κόστος σε σχέση με την λειτουργία των υβριδικών κινητήρων πετρελαίου ή βενζίνης. Είναι αλήθεια ότι είναι πιο ρυπογόνοι από τους βενζινοκινητήρες ως προς τις εκπομπές τους π.χ. σε EURO 4, δεν πρέπει όμως να θεωρούμε το CO2 ως ρυπαντή επειδή είναι λανθασμένη ορολογία και προσέγγιση. Η ανάπτυξη νέων καλύτερων φίλτρων είναι σχετικά πιο εύκολη και πιο σωστή σαν λύση αφού ήδη οι βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού φαίνεται ότι θα φιλοξενήσουν τα GPF – Gasoline particulate filters – Φίλτρα μικροσωματιδίων βενζίνης. Αντιλαμβανόμαστε το επιχείρημα της τοπικής ρύπανσης από μακριά, αλλά αν θέλουμε να μειώσουμε και τα δύο πρέπει τα εργοστάσια να προχωρήσουν «χτες» σε τεχνολογίες που θα έχουν να κάνουν με υβριδικούς κινητήρες Diesel. (Η Volvo ήταν ένα καλό παράδειγμα με το V60)

Εάν το περιβάλλον είναι το μοναδικό κριτήριο για την ανάπτυξη αυτοκινήτων τότε πρέπει να περάσουμε απευθείας σε οχήματα υδρογόνου με τις γνωστές πλέον σε όλους τους εμπλεκόμενους κυψέλες καυσίμου και θα λύσουμε όλα τα προβλήματα. Στην εξάτμιση «Νεράκι του θεού»
Ήδη η Άπω Ανατολή (Ιαπωνία και Κορέα) έχουν προσανατολιστεί προς αυτή τη λύση και παράγουν ήδη αυτοκίνητα με αυτές τις τεχνολογίες που πωλούνται σε Ευρώπη και Αμερική.

• Toyota - Mirai
• Lexus - LF FC
• Honda - Clarity
• Hyundai Ioniq
• Γερμανία Audi (και πρόσφατη ανακοίνωση συνεργασίας με Hyundai)
• Αμερική GM

Συμπερασματικά, εάν θα ζούσατε στην Αμερική όπου η βενζίνη είναι ακόμα σε λογική τιμή, δεν νοιάζεστε αν έχετε στην κατοχή σας κινητήρα ντίζελ, εκτός αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το όχημά σας για σκληρή δουλειά, στην οποία περίπτωση χρειάζεστε ένα ντίζελ.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν νόημα για σύντομες διαδρομές στην πόλη και θα αργήσουν να εξαφανίσουν το αίσθημα της ανασφάλειας από τους χρήστες τους για επαρκή αυτονομία και μεγάλα ταξίδια.
Εάν οι κυβερνήσεις δώσουν σοβαρά πακέτα οικονομικών κινήτρων και πείσουν ότι θα είναι χρήσιμο για κάθε νοικοκυριό να έχει ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο, τότε θα δούμε αποτελέσματα.

Όμως θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν πολλά υλικά και πόροι όταν πραγματικά ένα υβριδικό ντίζελ θα μπορούσε μεταβατικά να λύσει το πρόβλημα δίνοντας και τον απαραίτητο χρόνο στην τεχνολογία να μεταλλαχθεί.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από μόνα τους σαν οχήματα, αποτελούν μία σοβαρή λύση εξετάζοντάς το κανείς από οποιαδήποτε πλευρά, όμως όταν είναι εύκολο να αναπτυχθούν ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου (υδρογόνοκίνητα), χωρίς τις τεράστιες σε αριθμό υποδομές φορτιστών. Τα βενζινάδικα μπορούν να μετατραπούν σε «υδρογονάδικα» για να είναι η καλύτερη λύση. Εξάλλου μια πλήρωση ενός αυτοκινήτου υδρογόνου διαρκεί 4- 5 λεπτά μόνο. Πληροφορίες από την εκπαίδευση του τεχνολόγου μηχανικού Π. Καραμπίλα στην Γερμανία στο Toyota Mirai.

Τέλος και οι σημερινοί κινητήρες ΜΕΚ θα μπορούσαν να μετατραπούν σε υβριδικούς κινητήρες ή και αμιγώς ηλεκτρικούς και έτσι η σημερινή υποδομή θα μπορούσε επίσης να αξιοποιηθεί. Ήδη τεχνολογίες (motor in hub) έχουν παρουσιαστεί από την Zachs, Continental, NSK αλλά και εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων όπως η Honda, VW, Rimac κλπ.
Ακόμη οι αεριοκινητήρες με εργοστασιακή τεχνολογία CNG και πάντρεμα με την υβριδική τεχνολογία είναι άλλο ένα μοντέλο για μειωμένες εκπομπές CO2 κάτω από 50 gr/δοκιμή.
Τo είδαμε στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης από το Group VAG και συγκεκριμένα στο περίπτερο της Skoda με το Vision X.

Έτσι λοιπόν Ναι ας προσπαθήσει η τεχνολογία να αντικαταστήσει τους βενζινοκινητήρες και κινητήρες ντίζελ, αλλά προς Θεού, όχι με κάτι πιο κοστοβόρο και αναποτελεσματικό καθώς επίσης πιο ρυπογόνο και επικίνδυνο. Οι προκλήσεις και το μεταβατικό στάδιο μετασχηματισμού του αυτοκινήτου που βρισκόμαστε ίσως χρειαστεί μια δεκαετία για να ξεκαθαρίσει το τοπίο των τεχνολογιών αν δούμε μια πιθανή επικράτηση στην διαμάχη Ηλεκτρικό vs Υδρογόνο. 

 

 

                                                                                             ΠΗΓΗ: http://www.tosynergeio.gr 

Ποιο το μέλλον των diesel αυτοκινήτων; Τι απαντάτε στους πελάτες σας; | STARTEG.GR
Ποιο το μέλλον των diesel αυτοκινήτων; Τι απαντάτε στους πελάτες σας; | STARTEG.GR
Ποιο το μέλλον των diesel αυτοκινήτων; Τι απαντάτε στους πελάτες σας; | STARTEG.GR
Ποιο το μέλλον των diesel αυτοκινήτων; Τι απαντάτε στους πελάτες σας; | STARTEG.GR
Ποιο το μέλλον των diesel αυτοκινήτων; Τι απαντάτε στους πελάτες σας; | STARTEG.GR
Ποιο το μέλλον των diesel αυτοκινήτων; Τι απαντάτε στους πελάτες σας; | STARTEG.GR
Ποιο το μέλλον των diesel αυτοκινήτων; Τι απαντάτε στους πελάτες σας; | STARTEG.GR
Share this post: 

starteg

Η εταιρία ''METALLIDIS STARTEG HELLAS" δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου από το 1985 με έδρα την Θεσσαλονίκη με εξειδίκευση στα ηλεκτρικά ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Δευ-Παρ 8:00-17:30
Σαβ 9:00-13:00

Viber Starteg6942011050

NEWSLETTER

NEWSLETTER

Αφήστε μας το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για προϊόντα μας που συνεχώς εξελίσσονται.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γιαννιτσών 158, Θεσσαλονίκη, 54628

+30 2310 517 895 / 2310 553 001

+30 2310 553 001

info[a]starteg.gr

www.starteg.gr

Viber Starteg

6942011050

Ελλάδα 2.0

MasterCard VISA Bank Transfer Cash On Delivery