Ηλεκτρικό Toyota C-HR….για την Κινέζικη αγορά.
Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση του Toyota C-HR, ένα χρόνο μετά την παρουσίασή του, είναι έτοιμη για κυκλοφορία στην κορυφαία αγορά αυτοκινήτων του κόσμου, στην Κίνα, διαθέτοντας μια μπαταρία χωρητικότητας 54,3 kWh που του δίνει μία αυτονομία 400 χιλιομέτρων.
Το ηλεκτρικό Toyota C-HR παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης τον Απρίλιο του 2019, και τελικά εμφανίστηκε ένα χρόνο αργότερα στην αγορά. Ο κινέζικος ιστότοπος Autohome έχει ήδη κάνει αναφορά στο μοντέλο, το οποίο παράγεται από την κοινοπραξία GAC-Toyota (Guangzhou Automobile Co).
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ο κινητήρας του ηλεκτρικού C-HR αναπτύσσει 150 kW (204 ίππους) και ροπή 300 Nm. Το βάρος του ανέρχεται σε 1.780 κιλά. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 54,3 kWh και η κατανάλωση του ανέρχεται σε 13,1 kWh / 100 km. Σύμφωνα με τον κινέζικο κύκλο μετρήσεων, η αυτονομία του ηλεκτρικού C-HR είναι 400 χιλιόμετρα. Είναι μικρότερη από αυτήν του ηλεκτρικού Hyundai Kona (500 km NEDC) αλλά μεγαλύτερη από αυτήν του Audi Q2L e-tron (265 km).
Στην καμπίνα επιβατών, υπάρχει μια μεγάλη κεντρική οθόνη χωρίς φυσικά χειριστήρια και τα όργανα είναι ψηφιακά. Η τιμή παραμένει άγνωστη ακόμη, ενώ υπάρχουν πληροφορίες ότι αυτή θα ανέρχεται σε περίπου 200.000 γιουάν ή 25.880 ευρώ.
Δυστυχώς, αυτό το ηλεκτρικό C-HR δεν προορίζεται για την Ευρώπη. Το 2018, η Toyota υποσχέθηκε μια έκδοση για τον "υπόλοιπο κόσμο", αλλά έκτοτε δεν υπάρχουν πρόσθετες πληροφορίες.
Στην Κίνα, η Toyota θα λανσάρει στη συνέχεια έναν κλώνο, το Izoa EV, που θα κατασκευάζεται από την κοινοπραξία FAW-Toyota. Δύο plug-in υβριδικά αυτοκίνητα είναι επίσης διαθέσιμα από τον Μάρτιο του 2019, το Corolla και το Levin. Η κοινοπραξία GAC-Toyota προτείνει επίσης το iA5, ένα ηλεκτρικό sedan σε αυτονομία 510 km που κλωνοποιεί σχεδόν το GAC Aion S.
Αν και οι πωλήσεις του C-HR Toyota είναι αρκετά ικανοποιητικές, με αυτό το αυτοκίνητο η Toyota επιχειρεί να μάθει τουλάχιστον τι είναι αυτό που θέλουν και τι δεν θέλουν οι νεαροί Κινέζοι καταναλωτές. Η διάθεση του C-HR EV στην Κίνα είναι επίσης η απαρχή του πρώτου κύματος της επιθετικής πολιτικής της Toyota προς την ηλεκτροκίνηση. Ταυτόχρονα, πρόκειται για μια άσκηση ευρείας κλίμακας για την εφαρμογή του ολοκληρωμένου συστήματος παραγωγής, πωλήσεων και εξυπηρέτησης μετά την πώληση των ηλεκτρικών οχημάτων της Toyota στην Κίνα.